Mi van, ha nem tudok elmenni a bérelt autóért?
Az autóbérléssel foglalkozó cégek már számos extrával igyekeznek megkönnyíteni a klienseik számára a szolgáltatás igénybevételét. Teszik mindezt természetesen azzal a nem titkolt szándékkal, hogy az emberek őket válasszák, az ő gépjárműparkjukból béreljenek autót. A kölcsönző cégek közötti versengésnek hála, mára egészen kényelmesen lehet az autóbérlést intézni: foglalhatunk előre a neten, átböngészhetjük, milyen autót szeretnénk, kérhetünk plusz biztosítást, extra felszereltséget. Ja, és nem is feltétlenül kell elmennünk az autóért.
Ide tudnák hozni nekem?
Elismerjük, elsőre elég életszerűtlennek tűnik a szituáció, hogy valaki bérel egy autót, de nem tud elmenni érte a kölcsönzőbe. Pedig ha belegondolunk, nem az: azért bérel, mert nincs autója, lehet, hogy problémás számára az odajutás. Vagy éppen a nyaralás alatt szeretne bérelt autóval közlekedni, a kölcsönző azonban messze van a reptértől, illetve a szállástól, nem szívesen tesz kitérőt. Így már egyből elképzelhető, igaz? Nos, a cégeknek van is erre egy válaszuk: majd mi odavisszük!
Hogyan is működik ez?
Ha nem sétálunk be személyesen a kölcsönző céghez, kétféle megoldás létezhet. Ma már lehetséges, hogy online intézzünk mindent, ami a bérléshez kell: szkennelhetjük a szükséges papírokat, a szerződést is megköthetjük online. A másik verzió, hogy mikor odahozzák nekünk az autót, az átvételkor kötünk szerződés – pont úgy, mint a kölcsönzőben, csak nem ott vagyunk. Természetesen a visszajuttatás is hasonlóan rugalmas. Ez a szolgáltatás még nem működik mindenhol, de praktikussága miatt valószínűleg hamar elterjed.